kommer kanske inte kunna blogga så mycket för att jag har en pappa... :(

Tjao!! <
Som rubriken lyder så står de att jag inte kommer kunna blogga så mycket för att jag har en pappa, jo han har typ satt tid på min dator å ja, jag vill inte ta me den t honnom då, men du har jag tyvär lovat att jag ska ta med den i dag, BAAAAAAAAAAAJJJJJJJSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!
Men aa nu ska vi inte prata om de så vi tar om dagen ;DD
Idag vaknade jag typ 12..? då åt jag frökost sen pysslade jag typ med FOTOONNN! :D sen städade jag kanin burarnaxD sen åkte vi t stallet för att Alicia skulle rida... ;DD dom fick välja häst så hon tog Skrållan!! :D<3 hehe.
Dom red ut och travade lite.. å allt vad dom gjorde jag gick ganska långt bak och gled på is efter halva vägen... ;D hehe..... :)<3  sen borstade vi henne å så sen åkte Alicia t Ellen, å jag Fottade Stampe min kanin utom hus!! :D fina bilder men dom ligger på pappas kamrea.. så dom får ni inte se i dag... :/
Sen bärde jag ved för att jag ville käna lite pengar..... ;)
Och nu sitteR jag i min sääng! <3
herrå! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0