Stallet! ;)

Halloj! :)
Innan stallet gick vi t låg pris med Mormor, sen t Jonna och fickade lite, Och Sen gick jag hem och mamma och mormor strand promenaden hem... då byte jag om t stall kläder å sen kom Sofia så åkte vi t stallet hon släppte av mej där för hon mådde dåligt! Jag trode jag skulle ha Pricken men NEJ det blev Skrållan! ;D Och de var a tyst och mysit i stallet för jag var ganska tidig... så jag borstade lite på Skrållan och så sen när alla i gruppen var klara så gick vi upp t rid huset! Skrållan var skit seg!!!! Juste Kl: 5 när letionen börjar kom Jonna Och Micke Och skulle kolla när jag red! :) Men ja vi travade lite o ja va gjorde vi mer..? jo vi ställde hästen på volten tror jag vi gjorde...  sen i slutet blev de galopp!! :D Trodde aldrig jag skulle jag skulle få i gång henne.... men jag fick i gång henne ganska bra tycker ja!! :)<3
Men I morgon blire någ Bio med Jenna, för jag får inte åka t mathilda! :( <3
Men herrå!  <333333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0