TIDFÖRDRIv

Namn: Saga

Ålder: 11

Längd: vet inte.

Sko-storlek: venne

Född:

Bor: Nora

Gör just nu: bloggar.

 

 

Allmänna frågor:

Vad är du rädd för: Att gå själv i skogen när det är mörkt.

Vad är du mest nöjd med hos dig själv:  Min tunga. :d

Det roligaste jobbet du haft/har:

Har du körkort och egen bil: nepp

När tog du ditt körkort: Inte tagit än

När grät du senast: Venne

När skrattade du senast: Gört varje dag vad jag vet.

Vem åkte du bil med sist: Venne

Vem åt du mat med sist: Alicia

Vem sov du hos sist: Venne

Vem sov hos dig sist: - Totte och Saga M tror jag.. xD

Vad var du rädd för när du var liten: Mörkret ^^

Vad ville du, som liten bli när du blev stor:  veterinär.

Värsta smärtan du råkat ut för: Venne

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Mina Kaniner!

Någonting som gjort dig riktigt förbannad och ledsen någon gång i ditt liv: Venne

Har du någonsin sportat: Ja

Någon du ser upp till:

Vad finns alltid i din handväska: brukar inte ha med mig någon väska.

 

 

 

Lite mer personliga frågor:

Har du någonsin tagit eller provat droger: Never

Rökt: nej.

Snusat: noo.

Druckit: Ja? alla driker ju anars kan man ju lixom inte leva?! ;)

Har du piercing eller tatuering:nepp.

Finaste komplimang du fått: Venne

 

 

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Landet

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Kött.

Hund eller katt: Hund

Aftonbladet eller expressen:

McDonalds eller MAX: venne

Vin eller Öl: inget

Charter- eller skidsemester: vad e charter?

Sverige eller Utlandet: Beror på vilket utland men utomlands helst.

Sport eller nyheter: Sport.

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Sommar eller vinter: Sommar.

Vår eller höst: Vår.

Flyg eller tåg: Flyg

Bil eller buss: Bil



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0