Tjaa

Hej i dag runt ett kom madde med sin hund silva, sen kom  Jonna med Hedvig... :)
Så då gick vi t låg pris jag stana utan för med Silva Och Hedvig! :)  Då tog jag lite kort på dom som kommer sen...
Sen gjorde jag äppel paj! :)
Sen gick jag ut med min kanin  stampe och Hedvig hunden samtidigt det gick ju så där! :( och då tog min kamra slut på bateri, så dom bilderna kommer inte i dag...
nu ska jag Hedvig och Alicia dra ner t coop för Alicia ville ha nån dirka och vill inte gå själv...
Senare blir det någ att gå strand promenaden med mamma alicia och hedvig! <3
Syrry för jag ser drågad ut :/<3
Sen chillade jag och hedvig i min säng sen busade vi upp t 1000


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0